Biz stratejik iletişimi doğru zamanda doğru kararı almak, bilgiyi etkin kullanmak, oluştuktan sonra değil daha oluşmadan olası iletişim sorunlarını belirleyip çözüm yolu bulmak, yani proaktif olmak diye tanımlıyoruz.
Önce iletişim stratejisini hazırlayıp müşterimizin hedefine gideceği yolun haritasını çıkarıyoruz. Sonra stratejik iletişim yönetimi ile hedefine götürmek için müşterimizin önüne düşüyoruz. Yani birçok analizlerden sonra müşterimizin hedeflerinden yola çıkarak iletişim hedeflerini belirliyoruz.
Müşterimizin müşterilerini ve tabi ki hedef kitlesini analiz ediyoruz. Bu hedef kitleye ulaştırılacak doğru mesajları belirleyip bunları nasıl ve hangi iletişim yolları ile ulaştıracağımızın stratejisini oluşturuyoruz. Yaratıcı fikir çalışmaları ile stratejimizin etkinliğini arttırıyoruz. Tasarlıyoruz, yazıyoruz, üretiyoruz ve tabi ki tüm bunların zamanını ve bütçesini planlıyoruz.
Aslında biz müşterimizin müşterilerine ulaşması için “neyi” “nasıl” ve “niçin” yapacağını bilmesini sağlıyoruz ve onu el yordamı ile yapılan iletişimin zararlarından koruyoruz.
Kurumun hedefine ulaşmak için
gösterdiği ortak çabayı somutlaştırıyoruz.
Bize göre insanlar tarafından bir amaç kapsamında oluşturulan her türlü oluşum bir kurumdur. Bizce kurum denen oluşum kendini büyük ve önemli gösterme çabasının çok ötesinde, bir amaç doğrultusunda belirlenen hedefe ulaşmak için gösterilen ortak çabanın somutlaşmış halidir. Yani kar amacı güden ya da gütmeyen ama bir amacı olan tüm oluşumlar bizim için birer kurumdur.
Bu görüşümüz doğrultusunda kurumsal iletişimi de kısaca, kurumun hedef kitlesine yönelik tüm iletişim kanallarının açık olması diye tanımlıyoruz.
Hedef kitleyi de sadece kurumun müşterisi ya da hizmetlerinden yararlananlar olarak görmüyoruz. Bizce kurumun hedef kitlesi bu grupların yanı sıra kurumun çalışanlarını da kapsıyor. Doğru ve etkin kurumsal iletişim için kurumun içerisine ve dışına yönelik bilgi akışını düzenliyoruz. Hedefe ulaşılması için kurum içerisinde motivasyonu ve kurumun sunduğu ürünün veya hizmetin hedef kitlesi tarafından kabulünü sağlayacak iletişimi oluşturuyoruz.
Tüm bunları bir strateji kapsamında gerçekleştirerek iletişim sürecini yönetiyoruz.
Hedef kitleyi satın almaya veya hizmeti
kabul etmeye ikna ediyoruz.
Müşterimizin pazarlama hedeflerine ulaşması için iletişim desteği veriyoruz. Buna da pazarlama iletişimi deniyor. Daha doğrusu müşterimizin ürünleri ya da hizmetleri için geliştirdiği pazarlama fonksiyonlarının ortaya koyduğu hedefler kapsamında, hedef kitleyi satın almaya veya hizmeti kabul etmeye ikna ediyoruz.
Bizim pazarlama iletişiminde iki tane hedefimiz var. Birincisi hedef kitlenin davranışlarını bilgi
vererek, inandırarak ve hatırlatarak etkilemek. Bu hedef ile markaların bilinirliğini arttırıp ve
müşteri adaylarının markayı denemesi için cesaretlendiriyoruz.
Ayrıca markanın var olan müşterisinin satın alma davranışlarını sürdürmelerini sağlıyoruz.
İkinci hedefimiz ise müşterimizin müşterileriyle, yatırımcılarıyla ve paydaşlarıyla arasındaki ilişkileri güçlendiriyoruz. Bu sayede müşterimizin markasının, ürününün ya da hizmetinin pazarda tutunmasını sağlıyoruz.
Tüm bunları pazarlama iletişimininin tanıtım karmasını oluşturan reklam, satış promosyonu, halkla ilişkiler, sosyal medya yönetimi gibi araçlarla gerçekleştiriyoruz.
Stratejik İletişim
Kurumsal İletişim
Pazarlama İletişimi
ANA SAYFA MÜŞTERİLERİMİZ HİZMETLERİMİZ İŞLERİMİZ PROJELERİMİZ EKİBİMİZ YPMC BLOG İLETİŞİM
Müşterimizin müşterilerine ulaşabilmesi için neyi , nasıl ve
niçin yapacağını bilmesini sağlıyoruz.
Hülya Sokak 37 / 3-4 Uğur Apt. G.O.P Çankaya / Ankara - TÜRKİYE