ANA SAYFA MÜŞTERİLERİMİZ HİZMETLERİMİZ İŞLERİMİZ PROJELERİMİZ EKİBİMİZ YPMC BLOG İLETİŞİM
ADS
İKS
İŞKUR
KİTup
SHCEK
TPE
VABpro
Özet:
ADS Gestio Adisyon Takip ve Raporlama Programı 1969 kuruluşlu ve 1982 den itibaren bilişim sektöründe hizmet veren Önel Elektronik tarafından 1998 yılından geliştirildi. ADS Gestio her türlü restaurant, cafe, fast food, bar, paket servis, pastane ve yazlık işletmeler az iş gücü ile daha fazla iş yapılmasını sağlayarak işletmelerin hızını ve servis kalitesini arttırıyor.
YPMC olarak biz de ADS Gestio’nun hız, güven ve maliyet kazancı gibi tüketici vaatlerini birer marka değeri haline getirmek için marka oluşturma çalışması gerçekleştirdik. Bu çalışma 2009 ile 2012 yıllarında devam etti.
İletişim Faaliyetler:
Marka Kimliği Oluşturma
Marka İletişim Çalışmaları
Kreatif Çalışmalar
ADS Gestio – Marka Oluşturma
SONRAKİ ETKİNLİK
Özet:
İKS, İlköğretim Kurumları Standartları (İKS); UNICEF’in desteği ile Millî Eğitim Bakanlığına bağlı ilköğretim okulları ile ilçe, il ve merkezi düzeyde, okulda çocuğa yönelik sunulan her türlü hizmete ilişkin verilerin toplanmasına ve gerekli planlamaların yapılmasına kaynak oluşturacak bir iç denetim ve öz değerlendirme sistemi.
Bu sistemin yararlı olması sisteme veri sağlayacak yöneticilerin, öğretmenlerin, velilerin ve çocukların katılımına bağlıydı. Bu nedenle hedef kitle gruplarında bilinçlendirme ve siteme destek sağlama amacı ile kapsamlı bir iletişim çalışması gerçekleştirdik. Bilinçlendirme kampanyasını biz yani YPMC ve WYG Türkiye konsorsiyumu ile gerçekleştik.
İletişim Faaliyetler:
Proje Kimliği Oluşturma
Bilinçlendirme İletişim Çalışmaları
Kreatif Çalışmalar
İletişim Eğitimi
İKS – Bilinçlendirme Kampanyası
SONRAKİ ETKİNLİK
Özet:
Proje WYG Türkiye’nin lider olduğu konsorsiyum tarafından gerçekleştirilen ve yaralanıcısı İŞKUR olan Kamu İstihdam Hizmetlerinin Geliştirilmesi Operasyonu kapsamında İŞKUR iletişim stratejisi hazırlandı. Operasyonun amacı, kamu istihdam hizmetlerini geliştirerek daha fazla kişinin istihdama çekilmesini ve istihdamda kalmasını sağlamaktı. Operasyonun özel hedefi, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, sosyal ortaklar ve ilgili diğer paydaşların idari kapasitelerini artırarak kamu istihdam hizmet kalitesini ve etkililiğini artırmaktı.
Stratejiyi projede İletişim Stratejisi Uzmanı olarak görev yapan Alper Ömeroğlu tarafından hazırladı. Alper Ömeroğlu İŞKUR’un tüm il müdürlüklerinde görev yapan iletişim uzmanlarına “Stratejik İletişim Eğitimi” verdi.
Projenin iletişim stratejisi ve eğitimleri Kasım 2012 ve Ağustos 2013 tarihleri arasında gerçekleşti.
İletişim Faaliyetler:
İŞKUR Kurumsal İletişim Stratejisi
İŞKUR Stratejik İletişim Eğitimleri
İŞKUR – Kurumsal İletişim Stratejisi ve Stratejik İletişim Eğitimleri
SONRAKİ ETKİNLİK
Özet:
KİTup Türkiye’de devlet için gelir kaybına, kayıt dışı çalışan işçilerin de haklarından mahrum kalmasına neden olan kayıt dışı istihdam sorununun çözümüne katkıda bulunmak amacıyla gerçekleştirilen bir projedir. Proje, Sosyal Güvenlik Kurumu’nun kayıt dışı istihdam ile mücadele alanındaki yeni yaklaşımı olan "cezai işlemler yoluyla engelleme" yerine, kurumun işgücü piyasasında, çözüm üretme kapasitesinin geliştirilmesi, iş gücü piyasasının farkındalığının artırılması ve ilgili kurum ve sosyal ortaklar arasında koordinasyonun sağlanması yoluyla kayıtlı istihdamın teşvik edilmesini, kayıt dışı istihdamın azaltılmasını amaçlamaktadır.
Toplam bütçesi 1.500.000 Avro olan proje yirmi pilot ilde uygulandı. 23 Haziran 2010 tarihinde uygulamaya başlayan proje 24 ay sürdü ve 23 Haizran 2012’de tamamlandı.
Proje WYG Türkiye’nin lider olduğu konsorsiyum tarafından gerçekleştirildi. Projede YPMC’ den Alper Ömeroğlu Halkla İlişkiler Kilit Uzmanı olarak görev aldı. YPMC iletişim ve kreatif ekibi projenin iletişim bileşenine alt yüklenici olarak destek verdi.
KİTup – Kayıtlı İstihdamın Teşviki İçin Teknik Destek Projesi
SONRAKİ ETKİNLİK
İletişim Faaliyetler:
KİTup kapsamında gerçekleştirilen iletişim faaliyetleri aşağıdaki listelenen başlıklar kapsamındaydı.
KİTup İletişim Çalışması
KİTup Proje Kimliği Tasarımları ve Uygulamaları
Çalışanlara Yönelik Farkındalığı Artırma Kampanyası
İşverenlere Yönelik Farkındalığı Artırma Kampanyası
Çocuklara Yönelik Farkındalığı Artırma Kampanyası
Proje Faaliyetleri Görünürlüğü İletişim Çalışmaları
Etkinlik Yönetimi
Medya İlişkileri Yönetimi
Özet:
1917 yılından 1991 yılına kadar bir çok kez kanuni statüsünün ve bağlı olduğu bakanlıkların değiştiği kurum 1991 yılında başbakanlığa bağlı Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Çocuk Esirgeme Kurumu olarak hizmet verdi. Daha önce hizmetleri kimsesiz ve bakıma muhtaç çocukların korunması ve rehabilitasyonu iken kimsesiz yaşlılardan, gençlere, çocuklardan engelli bireylere kadar geniş bir yelpazeye yayıldı. Bu değişimler kurumun toplumda tam olarak bilinmemesine ve arzu edilen şekilde toplumsal desteğin alınamamasına sebep oldu.
2005 yılında SHCEK’ in toplumsal bilinirliğini ve hizmetlerine daha fazla destek sağlamak için farkındalığı artırma kampanyası düzenledik. Bu kampanyayı Flap Tour ve YPMC’ nin oluşturduğu bir konsorsiyumla gerçekleştirdik. Kampanya 2005 yılının ilk 6 ayında hazırlandı ve 2006 yılının Mart ayına kadar uygulandı. 2011 yılından beri SHCEK faaliyetlerini Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’na Çocuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü adıyla sürdürüyor.
SHCEK – Farkındalığı Artırma Kampanyası
SONRAKİ ETKİNLİK
İletişim Faaliyetler:
Kampanya İletişim Stratejisi
Kampanya Görünürlük İletişim Çalışmaları
Kreatif Çalışmalar
Etkinlik Yönetimi
Özet:
TPE Türk Patent Enstitüsü sınai mülkiyet haklarına ilişkin hizmetleri hızlı ve kaliteli bir biçimde yürütmeyi, sınai mülkiyet kültürünü toplumun bütün kesimlerine yaymayı ve sınai mülkiyetin ekonomik faydaya dönüşmesini sağlamayı, sınai mülkiyet alanında ulusal ve uluslararası platformlarda yönlendirici olmayı amaçlıyor.
2008 yılında TPE bu amaç kapsamında patent, markalar ve endüstriyel tasarımlar ile sınai mülkiyet haklarının tescili ile ilgi toplumsal farkındalığın arttırılmasını istedi. Bizler yani YPMC ve Netvizyon’ un oluşturduğu bir konsorsiyum da bu kapsamda bir farkındalığı arttırma kampanyası düzenledik. Bu kampanya 2008 yılında hazırlandı ve 2009 yılının ilk yarısına kadar uygulandı.
İletişim Faaliyetler:
Kampanya İletişim Stratejisi
Kampanya Görünürlük İletişim Çalışmaları
Kreatif Çalışmalar
Medya İlişkileri Yönetimi
Etkinlik Yönetimi
Türk Patent Enstitüsü – Farkındalığı Artırma Kampanyası
SONRAKİ ETKİNLİK
Özet:
VABpro, Katılım Öncesi Mali Yardım Aracı altındaki SEI kaynağı kapsamında, Avrupa Birliği’ne katılım sürecinde gerçekleştirilen reformların tam olarak hayata geçirilmesi, takibinin sağlanması ve halk nezdinde AB’ye üyelik sürecimizin daha sağlıklı anlaşılabilmesi için valiliklerin AB ile ilgili konularda kapasitelerinin artırılması amacıyla Avrupa Birliği Bakanlığı tarafından geliştirildi.
Toplam bütçesi 1.950.000 Avro olan proje yirmi pilot ilde uygulandı. 12 Aralık 2012 tarihinde uygulamaya başlayan proje 24 ay sürdü ve 12 Aralık 2014’de tamamlandı.
Proje WYG Türkiye’nin lider olduğu konsorsiyum tarafından gerçekleştirildi. Projede YPMC’ den Alper Ömeroğlu İletişim Kilit Uzmanı olarak görev aldı. YPMC iletişim ve kreatif ekibi projenin iletişim bileşenine alt yüklenici olarak destek verdi.
İletişim Faaliyetler:
VABpro kapsamında gerçekleştirilen iletişim faaliyetleri aşağıdaki listelenen başlıklar kapsamındaydı.
VABpro - Valiliklerde Ab İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi
SONRAKİ ETKİNLİK
VABpro Yerelde AB İletişim Strateji
YERELDE İletişim Rehberi
Yerelde AB İletişim Eylem Planı
VABpro Proje Kimliği Tasarımları ve Uygulamaları
Yerelde AB Tema Kimliği Tasarımları ve Uygulamaları
Yerelde AB Marka Görünürlüğü İletişim Çalışmaları
Proje Faaliyetleri Görünürlüğü İletişim Çalışmaları
VABpro ve Yerelde AB Kreatif Çalışmaları
Etkinlik Yönetimi
Sosyal Medya Yönetimi
Medya İlişkileri Yönetimi
Hülya Sokak 37 / 3-4 Uğur Apt. G.O.P Çankaya / Ankara - TÜRKİYE