Hedef kitlenin amaçlandığı
gibi davranacağı kampanyalar planlıyoruz ve yönetiyoruz.

İletişim kampanyalarını bir ürünün satın alınmasını ve tüketicinin ürüne, markaya sadakat ile bağlanmasını sağlamak ya da belli bir toplumsal soruna dikkat çekmek, bir konuda toplumu bilinçlendirip kamuoyu oluşturmak, bir hizmetin toplum tarafından kabulünü ve benimsenmesini sağlamak gibi amaçlar için gerçekleştiriyoruz.

 

Yukarıdaki açıklamanın çok uzun olduğunu biliyoruz. Ama bu tanımlamayı bu kadar uzun uzadıya yazmamızın nedeni, bizim kampanyanın gerekçesini ve neyin hedeflendiğini müşterinin net olarak ortaya koymuş olmasını istememizdir.

 

Bize göre iletişim kampanyasının iyisi süresi belli, hedefi somut ve ulaşılabilir ve kime ne diyeceği belli olanıdır.

 

Kampanyaların doğasında katılımcı iletişim vardır. Bize göre katılımcı olmayan iletişim kampanyalarını yürüten kurum ve markalar, hedef kitleyi karar mercilerinin kararlarını olduğu gibi kabullenen bir topluluk olarak görüyor. Biz katılımcı kampanyaları yapmayı seviyoruz. Çünkü karar alma konusunda hedef kitlenin eşit bilgi hakkına sahip olduğunu düşünüyoruz. İşte tüm bunlara göre bir iletişim planı oluşturup kampanyayı yönetiyoruz.

ANA SAYFA        MÜŞTERİLERİMİZ        HİZMETLERİMİZ        İŞLERİMİZ                                         PROJELERİMİZ         EKİBİMİZ          YPMC BLOG           İLETİŞİM

Hülya Sokak 37 / 3-4 Uğur Apt. G.O.P Çankaya / Ankara - TÜRKİYE